Blog

5 Błędów w przygotowaniu posiłków

Agnieszka Kępińska

Popularne cateringi dietetyczne

DietBox 74 opinie zadowolonych klientów Zamów dietę
Cuisinable 14 opinii zadowolonych klientów Zamów dietę
Przełom w odżywianiu 143 opinie zadowolonych klientów Zamów dietę

Nie planujesz z góry

Zostawienie wszystkiego na ostatnią chwilę oznacza, że skończysz rezygnując i nie gotując niczego, albo będziesz miał czas tylko na kilka przepisów. Może to również prowadzić do stresu - kto chce utknąć na zakupach żywności o 21:00 w niedzielny wieczór, tylko po to, aby być zestresowanym, że wydałeś wszystkie te pieniądze i jedzenie może pójść na marne!

Zamiast tego: Nie zostawiaj wszystkiego na ostatnią chwilę. Planuj z wyprzedzeniem, aby uzyskać jak najlepsze rezultaty, abyś był mniej zestresowany podczas przygotowywania posiłków. Lubię dzielić przygotowywanie posiłków między niedziele i środy lub jeśli przygotowuję wszystko w niedzielę, wybieram swoje przepisy i idę na zakupy w piątek i sobotę.

Nie robisz bilansu tego, co już masz

Marnotrawstwo żywności jest czymś, co zdarza się regularnie wielu ludziom. A kiedy marnujesz jedzenie, wydajesz też więcej swoich ciężko zarobionych pieniędzy. Skąd wiesz, że nie masz już 3 pojemników z mielonym cynamonem, jeśli nie robisz inwentaryzacji? Ostatnią rzeczą, jaką chcesz zrobić, to kupić trzy lub cztery produkty spożywcze, które już masz w pełni zaopatrzone.

Zamiast tego: Zróbcie inwentaryzację tego, co macie w zamrażarce, lodówce i spiżarni, zanim pójdziecie na zakupy spożywcze. Lubię wydrukować każdy przepis, usiąść w kuchni i postawić znak kontrolny przy każdym składniku, który mam. Następnie zapisuję na papierze lub w sekcji "notatki" w telefonie, listę zakupów. Ta metoda pomoże Ci również w zużyciu starszych rzeczy i zapobiegnie marnotrawieniu żywności.

Ostatnią rzeczą, jaką chcesz zrobić, to spędzić pieniądze i czas na przygotowywaniu posiłków, które pójdą na marne. Wiem, że niektórzy przygotowujący posiłki na Instagramie mają 15 dań, które przygotowują na tydzień, ale czy oni NAPRAWDĘ tyle jedzą?!

Zamiast tego: Przyjrzyj się swojemu harmonogramowi i zobacz, kiedy będziesz mógł zjeść śniadanie, lunch i/lub kolację z przygotowanych przedmiotów. Aby rozpocząć przygotowywanie posiłków, zacznij powoli i zbuduj swoją drogę, kiedy już naprawdę poznasz swoje potrzeby związane z przygotowywaniem posiłków. Często polecam początkującym przygotowywanie posiłków zacząć od tylko dwóch lub trzech przepisów, aby dostać się w huśtawce przygotowywania wielu dań na raz.

Posiłki dzielisz później

Jeśli uważasz, że dobrym pomysłem jest czekanie do późna na podzielenie się posiłkami, zastanów się jeszcze raz. Skończysz po prostu oglądając porcję, która może pozostawić ci bardzo małą ostatnią porcję lub możesz skończyć jedząc dużo więcej niż sobie wyobrażasz. W niektórych przypadkach, Twoje porcje mogą być wypaczone, że skończysz bez posiłku w drugiej części tygodnia - co pokonuje pomysł przygotowania całego posiłku.

Zamiast tego: Podzielcie swoje naczynia od razu na osobne pojemniki. Dzielenie posiłków zapobiegnie stłuczce w ostatniej chwili, aby podzielić posiłki i zapewni, że będą one trwały przez cały tydzień.


Popularne diety pudełkowe

Standard Jest to dieta pudełkowa dla wszystkich tych, którzy pragną się smacznie i zdrowo odżywiać i nie mają potrzeby wnikliwego liczenia kalorii. Zamów dietę
Odchudzająca Jest to typowa, deficytowa pudełkowa dieta redukcyjna, której celem jest zgubienie zbędnych kilogramów oraz zmniejszenie obwodów w kluczowych miejscach ciała w krótkim czasie. Zamów dietę
Sport Dieta pudełkowa dla sportowców to w pełni zbilansowany zestaw 5 lub 6 posiłków, uwzględniający zwiększone zapotrzebowanie na pełnowartościowe białko oraz węglowodany złożone. Zamów dietę
Wegetariańska Jest to dieta pudełkowa dla wszystkich tych, którzy pragną się smacznie i zdrowo odżywiać i nie mają potrzeby wnikliwego liczenia kalorii. Zamów dietę
Bezglutenowa Jest to specjalna dieta lecznicza dla osób cierpiących na choroby i dolegliwości glutenozależne, tj. celiakia, alergia, bądź nietolerancja na gluten. Zamów dietę
Bez laktory Jest formą leczenia dla osób, których organizm nie trawi zawartego w mleku cukru, czyli laktozy. Zamów dietę

Zobacz